Täävling!

Läs hela instruktionen innan du börjar med ditt bidrag.

Hejj!

Jag tänker ha en tävling! ;D
Den går ut på att:

Gör en så snygg design åt mig!

Lätt? Designen ska bestå av bakgrund + header. Om du är en som jag känner (t. ex PandLina el. Sahira) så kanske du får lägga in den åt mig, och då är det länkfärg och rubrikfärg osv som ni också måste fixa! ;)
Det ingår alltså i designen...
Bilder som måste finnas med:

Profilbild på mig
Bild på Rita
Småbilder på mig i Panfu (kompisar får finnas med, ni ser ett exempel i headern jag har nu!!)

Text som måste finnas med:

'Pandania00'
'Rita!'

Så, nu är det bara att börja! :D Färg och mönster spelar ingen roll.
Ni kan lägga till fler texter och bilder, men ni FÅR INTE ta bort något utav det andra!
Okej?
Skicka ditt bidrag till [email protected]
Kom ihåg bakgrunden också.
Ditt bidrag måste vara inskickat senast 16 juni! Jag måste ha hunnit skicka tillbaka ett mejl om att den är godkänd också...
Du vinner:

1.a pris: Länkning, bild, header, äran och gästbloggning på min blogg i en vecka (det sistnämda KANSKE jag tar bort... vi får se)
2.a pris: Länkning, diplom, dagens bästis, äran
3.a pris: Länkning, diplom, äran
Resten vinner: Diplom, äran

Kom igen!! Jag använder också den vinnande designen i en månad!








Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0