Somrig header :)

Hallo allihop! :D
Tja, snart ska jag gå... till ridningen. :tired:
Vet inte, det kanske är avslutning idag :). Då får mamma rida... mohahahaha! >: D
Jag har bestämt att göra testheadrar ibland... tycker ni det är ok? :) Ungefär en gång i veckan. ;)
Det här är första headren jag ger ut:



Koden är https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/2166533/images/2011/panfu_header_151028065.png
Jag kommer lägga in den här på bloggen... tills nästa header... eller tills tävlingen är över. :P Så kanske jag kommer göra en testblogg, där jag alltid sätter in designen :).

Herrå!

/Pandi :love:

Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0