Ska jag göra en bild till dig?

Tjo! Pandania här♥

Medans jag inte har något att göra, så tänkte jag såhär:

Skicka en bild till mig, eller flera. Så kan jag göra en vanlig bild till er eller en bild som jag fixar :D


Bra? Skriv i kommentar eller skicka till [email protected]
Nu måste jag putsa glasögonen ^_^

/Pandi♥

Kommentera snälla :)
Postat av: wioow

hej pandiania00 jag vill också ha en ny hejder på min blogg. om du kan det så ska den se ut så här



FÄRG:ljus blå och solar på med små måln

BILDER:en bild på mig och kanske på en regnbåge

TEXT:VÄLKOMMEN till wioows blogg och GLAD SOMMAR:-)



p.s skriv på min blogg om du vill siga någonting till mig.Bloggen heter panfuwioow.blogg.se OCH GLAD SOMMAR Pandiania00

2011-06-24 @ 10:26:57

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0