Popcornfrisyr - Mojje!

Tjo!

Jag har inte berättat för er att jag gillar Mojje, va? ;)
Jag har alla hans album, och tycker hans musik är skojig^^ Han kom till oss för något år sen och jag & min kompis tog massor av kort med honom ;)
Om jag ska vara ärlig, var vi de som visste mest om honom ^_^
Han sa "Vad ska jag sjunga??" Och några sa så som "TNT" eller sånt x] Jag och min kompis sa "Coola balla brillor!"
Sen fick vi gå upp och sjunga baja maja (tror jag det var) med honom :D
Det här är det senaste albumet:





Kanske inte den snyggaste bilden, men ;). Tror den är tagen vid Let's Dance! ^.^
En utav hans låtar:



/Pandania00♥

Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0