Pandania00 har åska hemma hos sig :/

Hej Sahira här! (:

Pandania00 skickade ett SMS där det stod att åskan är framme hos henne så hon kan inte blogga :(. 
Därför bad hon mig berätta det för er läsare! :)
Vet inte riktigt när hon kommer tillbaka, det märks...
Om hon inte bloggar här något mer idag eller imorgon (eller ännu senare) ses vi nog här snart igen ;).

Så ni får ett lite roligare inlägg visar jag en bild från MSP (Moviestarplanet).
Min Moviestar:



Jag heter Solie i MSP, på riktigt heter jag ju Sofie så det var ett smidigt namn ;).

Har typ slutat på Panfu, så ni vet. Är bara inne om det är jätteviktigtiga saker.
Har ju heller ingen blogg längre,
det är skönt men jag älskar att blogga då och då,
därför är det snällt av Pandi att hon låter mig göra det på hennes blogg! :D 

Just det! När jag ändå har några som läser vad jag skriver kan jag ju fråga er en sak. 
Nämnligen vad denna kattunge ska heta? :




Jag bor på landet och vi får kattungar hela tiden känns det som... 
Föresten; det är en tjejkattunge och det är samma katt på alla bilder!

Dags att ta farväl till Pandania00's kära läsare! 

P.S.
IDAG ÄR DET SVERIGES NATIONALDAG! HEJA SVERIGE!!!!!!



(Jag tror Billy ville skriva ett inlägg om Nationaldagen men han kan inte just nu :P.)


D.S



Kommentera snälla :)
Postat av: Amanda

Hej! Jag har två namn så här är dom:



Sissi

Mimmi



Hejdå!

2011-06-06 @ 20:28:46
URL: http://davilina.bloggplatsen.se
Postat av: lizzie_123

Missan

Tulli (uttalas tuly)

Miranda

Sötisen (hon är ju söt eller? :love: )

Ja det var några tjejnamn!

//Lizzie_123

2011-06-07 @ 18:06:32
URL: http://minilizzie.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0