Om ni undrar...

... varför det mest kommer högtid/årstids inlägg med Billy, och inte jag skriver om något "intressant", är det för att jag gör massor av saker nu... har helt enkelt inte tid!
Men kommentera om det är något ni vill jag ska blogga om... :)
Upptummar denna bok:



Första boken i Twilight serien, läser den för kanske elfte gången nu. :thumbup:

Kommentera snälla :)
Postat av: Happyflippy

Jag älskar TWILIGHT den äger.

Jag har alla filmer (som kommit ut) och böckerna.

Så jag ser på filmerna minst en gång i veckan xD och läser böckerna vaje kväll.



Mvh Happyflippy



(twilight lover forever)

2011-06-04 @ 08:35:00
URL: http://catholahappyflippyspanfu.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0