Nu välkomnar vi Sahira... :)

Hej, alla bloggläsare (som är ganska få nu...).

Min väns pappa har tittat på datorn... och fallet ser väldigt hopplöst ut, är jag rädd! :( Vi måste köpa ett nytt modem, vilket inte händer snart kan jag lova er. (;()
Men då ska vi välkomna vinnaren av design tävlingen, Sahira/Solie/Sofie!
Nu är det fritt fram för dig att skriva inlägg här, på www.pandania.blogg.se. Men några regler...

1. Inte skriva om något elakt
2. Jag har gjort en kategori som heter "Sahira gästbloggar" och där måste du lägga alla dina inlägg
3. Låt mig svara på läsarnas frågor.
4. Glöm inte designen! ;)
5. Skriv minst 2 inlägg per dag

Det var allt! Men om du av någon orsak inte kan skriva inlägg, så gör det förstås inget. :)
Nu ska jag skriva en försenad hundarkivet ;)

Hejdå!

/Pandania00


Kommentera snälla :)
Postat av: Iosefine

:( Jag hoppas det inte tar förlång tid att få ett nytt modem. Fast jag är väldigt säker på att Sahira kommer ta hand om bloggen väldigt väl :) <3

Jag vet att Sahira inte skulle svika dig eller oss bloggläsare, utan hon kommer ta hand om bloggen bra, tills du får ett nytt modem.



Stora kramar//Iosefine

2011-06-13 @ 21:05:46
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: Erika

Kul att shariaq ska gäst blogg! Har du sommarlov?

2011-06-14 @ 08:02:20
URL: http://erikakasja.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0