Max-tjej

Jag har blivit aaasförbannad nyss. Flera olika personer har gått in på max-tjej's blogg (www.davilina.bloggplatsen.se) och skrivit fula kommentarer och chattinlägg. Varför? :O Jag blir riktigt förbannad!
Jag kan inte ta kort på chatten, men kan kopiera.

Pandania00: Sluta vara elaka mot max-tjej! Hon är en väldigt bra person (panda) och är värd SNÄLLA kommentarer & chatt"inlägg" :furious:
14 Jun 11, 05:28 PM
Eliwn: TiasP, jag säger bara; Ta och dra från denna bloggen! Och ta med dåliga attityd med! :MAD:
14 Jun 11, 03:08 PM
Hanna: ;) :) :P :D :lol:
14 Jun 11, 03:07 PM
Hanna: Från Davi22 (jag kommer från och med NU skriva Hanna där man ska skriva sitt namn, istället för Davi22)
14 Jun 11, 03:07 PM
Hanna: Ja, det är klart att det är en bra blogg Amanda ;)
13 Jun 11, 06:54 PM
Amanda: Davi, Är den bra blogg? :)
12 Jun 11, 12:06 PM
Davi22: Jag är HELT sker på att det inte är TiasP, jag var ihop med honom på panfu och.. han stavas skriver sitt namn såhär: TiasP
12 Jun 11, 09:55 AM
stattin: Jag vet att det inte är tiasp! Du som lotsas vara andra du borde skämmas! Tänk till vad du har gjort!!!!
12 Jun 11, 08:30 AM
Amanda: Är det bättre blogg nu då? ;)
9 Jun 11, 08:03 PM
Max-tjej: :cry: :cry: Vad ska jag blogga om då?
9 Jun 11, 11:05 AM
tiasp: och i nästan alla rubriker står det förlot för att jag imte bloggad du är ju hellt förlot nisse säger jag bara
9 Jun 11, 11:03 AM
tiasp: men jag vet det jag är inte snurig i huvudet men du skriver så korta inlägg det suger
8 Jun 11, 09:21 PM
Max-tjej: Asså :cry: Jag försöker blogga jag har ett annat liv utanför datan också!
8 Jun 11, 01:18 PM
tiasp: bloggen var myket bettre när david22 skrev nu suger den fan
8 Jun 11, 06:14 AM
PandLina1: Jag läser den inte.
4 Jun 11, 06:59 PM
stattin: NÄÄ! NU ÄR JAG RIKTIGT ARG! SKRIV INTE DUMMA SAKER FÖR FANTA!
31 May 11, 06:11 PM
Max-tjej: Är den en bra blogg? Vem läser den?
28 May 11, 07:49 AM
Max-tjej: Jag kommer inte på att skriva nåt! :( Tyvärr
28 May 11, 06:57 AM
Max-tjej: Jag har ont i magen nu :cry:
28 May 11, 06:55 AM
Max-tjej: :cry: Jag har fullt upp och jag gråter nu på riktigt! :cry:
27 May 11, 02:05 PM
Davi22: Godnatt dumma tråkiga blogg, ingen skriver här så.. jag kommer radera den på söndag om ingen har skrivit här..

Det där var väldigt långt, men ni ser -.-''
Vill bara säga att max-tjej är en väldigt snäll, go, glad och trevlig person (panda). Så sluta baktala om henne! :mad:

Och självklart max-tjej (Amanda) är du en av mina bästisar. Samma gäller wiooi och eliwn. Men jag räknade bara upp de två jag kännt längst! :)


Kommentera snälla :)
Postat av: wiooi

Men ush! Man skriver inte så där på någon annans blogg. Stackars stackars max-tjej. Såna kommentarer har jag också haft en gång på en blogg jag delade med kirsthi då skrev en person jätte många fula kommentarer dom svor och ush vill inte tänka så jag vill inte att någon annan ska uppleva det! :( men dom som har dålig själv känsla som är rädd och taskig skriver så! hål er glada och lyckliga hälsningar wiooi! :D

2011-06-19 @ 20:33:12
URL: http://panfuwiooi.blogg.se/
Postat av: Stattin

Någon lodsas ju vara mig hela hela tiden

2011-06-30 @ 20:43:36

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0