Lite om mig (kopierat från Paow's blogg)

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: Ljusblå
färg 2: Gul
färg 3: Grön

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Såklart!
Fått ditt hjärta krossat: Nix pix
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nepp
Fått reda på att någon har pratat om dig: Är det NÅGON som inte gjort det?
Kysst en kompis: Tror inte det, nej?

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var sjuk. Som vanligt.
Vilken tid vaknade du idag: 08:00 (freaky?)
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov, tror jag?
Någonting som du längtar till: Få åka till Finland, få en häst & kanin
Senaste gången du träffade din pappa: 2 sek sen... oj, visst 3.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Bli hästtjej dygnet runt.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Nä?
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag är såå sugen på tårta!
Långt eller kort: Jag förstår inte frågan, men om jag svarar kort? :P
Vad gillar du gällande dig själv: Jag har lätt för att få vänner.

DIN FÖRSTA:
Operation: Har inte haft någon... hittils?
Piercing: Ingen alls, det skulle aldrig mamma tillåta ^_^
Tatuering: Aldrig skulle jag tatuera mig! :O
Bästa vän I.R.L: En tjej vid namn Elin. Som jag tyvärr inte gillar längre.
Sport: Ridning, ofc!
Husdjur: Katt
Vaccination du minns: Stelkrampsprutan för ett halvårsen minns jag tydligt X3
Förälskelse: En kille... hahaha :D

VAD ÄR BÄST MED KILLAR (I KILLARS FALL TJEJER)?
Läppar eller ögon: Hm... inget utav det ^_^
Kramar eller pussar: Jag har ingen aning. Kramar känns mer närmare '.'
Kortare eller längre: Det spelar typ ingen roll.
Romantisk eller spontan: :D
Tatueringar eller piercingar: Hatar piercingar, så tatueringar? Men helst inget alls ;O

Det var lite... ni kan kopiera om ni vill ta det :) (www.paow.se)
Nu ska jag nog sminka mig som ett emo. Sköjj! :D


Kommentera snälla :)
Postat av: PanfuHannah

Hej vad är piercing eller vad det nu hette, för något?

2011-06-30 @ 12:03:00
URL: http://panfuhannah.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0