Jag vet inte riktigt...

Hej, alla bloggläsare!

Jag har inte tagit hand om bloggen och er särskilt väl den sista tiden. Nu känner jag mig som en mamma som varit ifrån sina barn och kommer tillbaka när de precis attackeras av mördaren.
Jag räddar dem och tar undan dem, precis som jag gör med er nu.
Jag har suttit för mycket vid datorn och bränt ut hårddisken (hur knasigt det än låter, så är det sant). Vi får köpa nytt. Men det tar ju en tid... så jag vet inte vad jag ska göra.
Det går inte att ta kort på denna jäkla datorn, så jag vet inte längre vad jag heller ska göra.
Sahira har ljugit och det går inte att komma ifrån, så jag bestämmer här med att Sahira inte kommer blogga här mer.
Om hon försöker skriva tas de bort. OCH VÅGA INTE FÖRSTÖRA MIN BLOGG, DET SÄGER JAG DIG! ;(
Vem vet, om du är ärlig får du nog blogga här i framtiden.

Så jag vet inte... ska jag ta det tunga beslutet och ta bort denna blogg?

Kommentera snälla :)
Postat av: Eliwn

TA INTE BORT BLOGGEN! Och ifall du skulle vilja sluta blogga, så ta inte bort bloggen ändå! (Du kan ju kolla på den i framtiden) ;)

2011-06-16 @ 12:13:52
URL: http://www.eliwn.bloggplatsen.se
Postat av: Happyflippy

Du får ABSOLUT INTE ta bort din blogg den är ju bäst!

Vad ska jag annars göra varje gång jag startar datorn ,om inte din blogg finns kvar:( Så radera den inte.



Mvh Kitty!

2011-06-16 @ 18:15:45
URL: http://catholahappyflippypanfu.blogg.se/
Postat av: Dizzed

SNÄLLA!!!! Ta inte bort bloggen!!!! :( . SNÄLLA!!! :( . Alltså... Din blogg är JÄTTE MEGA BRA!!, Mysig och måånga andra saker, så snälla, Ta inte bort bloggen :( .

Den här bloggen är min favorit blogg av ALLA jag har läst!

2011-06-17 @ 12:34:22
URL: http://dizzed.blogg.se/
Postat av: cilla_0

Asså neeej! DU FÅÅÅR INTEEE!!!! om du inte orkar, kan du då istället bara ta en bloggpaus?

jag säger det bara, NEJ NEJ NEJ NEJ!!

//cilla

2011-06-18 @ 07:41:53
URL: http://pandakusinerna.bloggplatsen.se

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0