Isparty

Ella: Hallå alla party-pandor! :)

Är ni redo för tuffa dörrvakter, coola dansshower och knäppa partyoutfits? Det borde ni vara, för idag börjar partyveckan! :D

(P:S Detta står inte i Panfubloggen... alltså detta PS. Det har blivit något knäppt med datorn, så jag inte kan kopiera... så hela Max meningar blir röda! :( Men jag skriver Max: före ;))

Max: På onsdag kör vi igång! Då går startskottet för ispartyt i balsalen, där kommer det va riktigt cooooolt. Manny kommer nämligen ta fram sin ismaskin och förvandla golvet till en spegelblank isbana. Pingoo och hans familj kommer att visa er hur man festar i Antarktis. ;) Jag har redan tagit ett foto som visar när de tar några schyssta danssteg:



Ella: Lili har också blivit smittad av partyfebern. Som sömmerska och trendsättare för mode så är hon bara intresserad av en sak: Vilka outfits är inne och vilka är ute? Vem sätter nya trender och frågornas fråga: Vem har den knäppaste outfitsen? NI får vara jury och vara med och bestämma vilka 20 pandor som har den knäppaste outfitsen. På onsdag berättar vi mer!

Max: Då har jag och min pommes-kostym med djävulssvans nog goda chanser. :)




Ella: :D Garanterat! Vi får se vad min garderob har att bjuda på...

Max: Lili är just nu upptagen med att leta efter partymöbler till alla Pandor, skriva inbjudningar och med att sy upp en knäpp partyhatt åt vinnarna. Har ni redan tänkt ut en knäpp outfit?

Håll höjd

Max (Ella) och Ella




Jag ska nog inte ens vara med x] Om jag varit Guldpanda hade jag kanske vetat... ;)

Kommentera snälla :)
Postat av: Molly

Du bloggar inte mkt längre?

2011-06-23 @ 14:33:49

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0