Header till wiooi :)

Tjo!

Jag har precis gjort en header till wiooi.



Snygg? :D

Hiss eller diss? ;) Jag tycker hidiss. Det är typ mittemellan ;D
Ska lägga in den åt wiooi nu :)

/Pandania :D


Kommentera snälla :)
Postat av: wiooi och Xdalen

Jätte snygg. tummen upp ;) Vi vill jätte gärna ha den på bloggen jag har sett den på bloggen. den äär såååå snygg pandis! du är bara för snäll pandania00 du ställer alltid upp :D på panfu kommer du alltid vara min bästis ;) för 3 saker" du fixar header" "du är allt för snäll" "Rolig XD" Tack! Tack från din jätte glada wiooi och Xdalen

2011-06-18 @ 15:06:26
URL: http://panfuwiooi.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0