Har du prövat Oloko?♥

Tjo!

Har ni där ute prövat svenska Oloko? Jag har tyska men det var tråkigt -.-''
Nu har jag i stället svenska! :)



Det är ju inte så nytt. Men för de som inte hade Tyska kanske ^.^
Jag tycker gubbarna är väldigt fina, men chattrutorna är små och otydliga. Man förstår inte så mycket, och det är ett väldigt stort minus -
Om det är ok för Lomise ska jag visa hur jag ser ut där (exakt som hon gör :D), då får ni se ;).
Man kan logga in med sitt användarnamn i Panfu (och lösen förstås), så man behöver inte registrera sig :).

Men herrå! Skriv gärna vad ni tycker om Oloko!




Kommentera snälla :)
Postat av: PandLina1

Det suger -.-

2011-06-17 @ 14:53:01
Postat av: Fiatpanda

Det suger, tycker jag -.- dålig grafik och inte kul ens.

2011-06-23 @ 20:55:37
URL: http://Panfufiatpanda.bloggplatsen.se

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0