Gotiska kläder och möbler!

Tjenare!

Jag kommer i alla fall blogga tills ni säger 'stopp'. Men tänk då på att det blir antingen icke-bild inlägg eller bilder som jag kanske tar på Google eller nåt. Förstår ni? (:
Men nu har det kommit nya kläder och möbler!



Hehe... skallen ser lite hård ut, för hård för att sitta på i alla fall :3



Hiss:
Om jag ska vara ärlig har jag exakt sånt hår i verkligheten som killen har :blush: Så vi nästa Gp dag ska jag köpa det ;)
Det är det läskiga slottet bakom!

Diss:
Kläderna.
Tjejhåret.

Såhär ser mitt hår ut ungefär:



Fast i en mer guldtonad färg med ljusa slingor. På sommaren blir mitt hår nästan helt blondt...^^

Det var det! ;)
Hejdå!


Kommentera snälla :)
Postat av: mollymo/Doya

Mitt hår är Mörkt på vintern och blont på sommarn! :D

2011-06-18 @ 10:35:06
URL: http://panfumollymo.blogg.se/
Postat av: Erika

Mitt är blont på viterna och och nästan lite vitt akitigt på sommarne min storsyster hade krittvitt hår när hon var liten O.O

2011-06-18 @ 14:39:42
URL: http://erikakasja.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0