Dags att berätta vem jag är...?

Hej, allihop!^^

Jag tänkte... nästan alla visar ju bild på sig själv och berättar namn osv, på bloggen, även om de har en Panfublogg... tycker ni det är dags för mig?
Jag vet ju inte, kanske inte får det för mamma. Men, jag vill veta vad ni tycker först?
Har blivit så himla korta inlägg nu på sistone, så jag visar några gamla bilder...







Jag saknar dig Hettaw :love: Kan du inte kommentera, så jag får kontakt med dig?
På min gamla tid var det inte ngt speciellt att man stötte på Lomise i Panfu. Då träffade man henne rätt ofta... men har inga bilder på när vi kallsnackar ;)




Kommentera snälla :)
Postat av: mollymo

Helt ärligt, så tycker jag faktiskt INTE det! Det kan finnas Pedofiler! Men det är min åsikt =).



Hejdå!<3

2011-06-05 @ 13:52:21
URL: http://panfumollymo.blogg.se/
Postat av: Sofie (Solie/Sahira)

Jag tycker du kan berätta, du är jättesöt och har ett fint namn så det är nog ingen fara! :) Din röst är också bra :love:

2011-06-05 @ 13:55:01
Postat av: Eliwn

Att visa bild på dig själv vore kul! :)



Och var inte rädd om folk kommer behandla dig anorlunda, för du ska vara stolt för den du är! Jag är säker på att dina läsare fortfarande skulle läsa din blogg, och behandla dig som vanligt! ;)

(Jag skulle ialla fall det:love:)



Kort version!

"Var inte rädd att vara bäst, för det är du!" ;)

//Eliwn :)

2011-06-05 @ 15:30:49
URL: http://www.eliwn.bloggplatsen.se
Postat av: lizzie_123

Gärna för mig men säg inte allt om ditt privatliv,det kan ändån finnas "gu..bbar" HÄR!

//lizzie_123

2011-06-06 @ 00:11:15
URL: http://minilizzie.blogg.se/
Postat av: Mr_Lucky

Gör som du vill 8D

Oh, och din gamla tid är ingenting jämfört med MIN gamla tid >:l

=P

2011-06-06 @ 16:02:03

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0