Dag 2

Dag 2 - Min familj i Panfu

Mamma Poppi_Princess, pappa adnan_von_panfu, tvillingsyster PandLina1, andra systrar såsom Sahira, davi22, Lizzie123 och flera bröder, samt andra... farmor Emmy_10 :)

Det var några, ABSOLUT INTE ALLA!!

Kommentera snälla :)
Postat av: wiooi

Hej. Jo jag skulle vilja ha både sommar/vår färger som gul, grön,,lila/rosa. Xdalen och Blacky envisades om en bild på mig och Xdalen. Oj och får inte glömma Blacky, men han vill ha en ensam bild på sig själv. Det ska stå "Hej välkomna till wiooi och Xdalens blogg!" lite nedan för ska det stå Glad sommar med olika färgen på texten. Sen det sista ska vara massa solar som backgrund på bloggen. Nästan som din! ;)

2011-06-17 @ 21:27:05
URL: http://panfuwiooi.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0