Åååh vad varmt!

Just nu är det typ riktig högsommar här i mellansverige!^^
Det är jättevarmt, och jag kan gå i linne och shorts utan att frysa... vilket är fantastiskt underbart! :D Jag bara älskar sommaren. I juli, tror jag, är det ridläger, då kan vi säkert rida i shorts! ^^

Men nu måste jag på med en kortärmad tröja, ridväst, stövlar, hjälm och ridbyxor. Ridbyxor är inte direkt svala... undrar vem av oss som storknar först i ridhuset? ;)



Kommentera snälla :)
Postat av: Iosefine

Det är varmt hemma hos mig med. Det är jättte härligt att det är så vamrt.

Det blir varmt med ridbyxor, iallfall om man har svarta som jag.



Kram kram//Iosefine

2011-06-04 @ 10:43:25
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: mollymo

Hej, min blogg har börjat igen! Hoppas du kollar in den då och då!♥ Du får hade såå bra!

2011-06-04 @ 21:21:11
URL: http://panfumollymo.blogg.se/
Postat av: sd

FAS

2011-06-08 @ 12:59:27

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0