20 dagar att lära mig känna bättre på

Medans jag inte lägger ut några nytagna bilder, så tänkte jag skriva "20 dagar att lära mig känna bättre på".
Såhär ser det ut:

Dag 1- En bild på mig i Panfu och kort presentation
Dag 2- Min familj i Panfu
Dag 3- Mina bästa vänner
Dag 4- Spel jag är med i
Dag 5- Min största hemlighet
Dag 6- Vad jag gillar mest med att blogga
Dag 7- Min största önskan
Dag 8- Vad jag inte skulle klara mig utan
Dag 9- Mitt favoritprogram
Dag 10- 3 saker jag älskar
Dag 11- 3 saker jag hatar
Dag 12- Hur bra koll jag har om livet runtom
Dag 13- Hur mycket kan jag om båtar
Dag 14- Det skulle jag ta med mig till en öde ö
Dag 15- Var jag hade viljat bott
Dag 16- Ängel/djävul
Dag 17- Böcker jag gillar
Dag 18- Favoritsport
Dag 19- Vilka negativa och positiva egenskaper jag har
Dag 20- Kortfattat

Dag 1 är idag, skriver senare :)

Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0