Vad har jag missat?

Snälla kära läsare (om jag överhuvudtaget har några kvar),
skulle ni kunna vara så snälla och kommentera om vad jag har missat på Panfu?
Jag tror tyvärr jag avslutar mitt konto snart, p.g.a allt jag missat. Men ni kan väl berätta :)

Kommentera snälla :)
Postat av: Molly

Har ingen aning, men du kan ju kolla på Max och Ellas förra inläggen? :) Kram.

2011-07-18 @ 10:56:43
Postat av: Happyflippy

Hej Pandania00 vi läser fortfarande din blogg:)

Jag kan berätta lite kort vad som hänt=)



Evrons vakter har kastat massa skräp i havet!

Och Eloise kom till panfu och tillsamans städa vi upp allt skräp och sorterade det:)



Ella har fyllt år och Max vart hälften robot och hälften panda men Bookworm gjorde honom till en riktig panda igen.



Och ja det är vad som har hänt och kanske nåt mer... men jag tror inte det.

Jo om man gick till olika ställen i panfu så vart man t ex förvandlad till en robot om 20 pandor var i rummet.



Avsluta INTE ditt konto det skulle vara jätte synd:(



Happyflippy

2011-07-18 @ 11:40:24
URL: http://catholahappyflippypanfu.blogg.se/
Postat av: Elin (eliwn) ;)

Eh, jag har inte varit inloggad på Panfu eftersom jag tycker det är tråkigt... (Har typ slutat där, men gubben finns kvar ;) )



2011-07-18 @ 15:54:22
URL: http://www.eliwn.bloggplatsen.se

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0