Kattungen

Hejsan svejsan alla Pandanias läsare! :D

Ni har ni säkert läst mitt inlägg för ett tag sen när jag frågade vad en liten kattunge skulle heta, såhär såg hon ut då:



(Klicka för större, och man ser inte så bra på bilden, jag vet...)

Men nu ser hon ut såhär: 



(Inte så mycket skillnad, och fotot är taget igår av mig, ingen kopering tack!)


Ni skrev några fina namn minns jag, men jag minns inte vilka... :P 
Hittar inte det inlägget och inte kommentarerna heller (Inte så bra på sånt...
så därför kan jag heller inte kolla det.
Jag tänkte vänta med att döpa henne också ifall jag kom på något ännu bättre,
eller någon gjorde det. :)

Skriv gärna vad ni tycker att hon ska heta i detta inlägget för det är dags att hon får ett namn! :D 

Gör ett inlägg till senare, byesen! (Älskar att säga ''byesen'', jag utalar det ungefär bajsen men inte precis så. :P)



Kommentera snälla :)
Postat av: Anonym

Missan

Smillan

Sötis (hon är ju sööööt :love:)

2011-07-05 @ 13:25:35
Postat av: Eliwn (Elin irl) ;)

Nova? (Kan kallas Novisen :P)

Sweeiti. (Utallas switi :D)

Sahira, Solie? XD

Elli?

Daniellla?



(Kommer kanske med mer förslag :P)

//elin (eliwn) ;P

2011-07-05 @ 16:24:11
URL: http://www.eliwn.bloggplatsen.se
Postat av: Elin (eliwn)

Meee XD (Utallas miiii) :P



Tisan? :D



Sira? :P



Lina?



Linni?



Det var mina förslag! (Dom första belv lite "random" :P )

2011-07-06 @ 13:21:58
URL: http://www.eliwn.bloggplatsen.se

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0