Sahira som skriver :P

Sahira som skriver.

Ni vet ju att jag skulle gästblogga i en vecka för ett tag sen men det blev ju inte så,
nu blir det att jag kommer blogga här men kanske mer i en vecka då inte Pandania kan, PandLina kommer också blogga lite, om hon vill i alla fall. :)

Jag saknar Pandi så mycket så jag nästan börjar gråta! Riktigt nära tårar nu. ;(
Det går inte leva utan henne typ,
om du är fösvinner från världen kan ingen ränka med mig heller! :love:

Nu går jag över till en fråga den lyder såhär; Tycker ni att jag ska blogga om Panfu eller MovieStarPlanet, båda, eller kanske inget av det?
Kommentera! Så att jag vet. :thumbup:

Uppdateringen kanske inte blir den bästa av mig eftersom att det är sommar och då vill man väl vara ute i värmen?! :D
Ska försöka skriva ett inlägg varje dag i alla fall:)

Ha det så bra nu så ses vi!

Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0