Pernilla/Lina0011/PandLina1

Pernilla var min bästa vän, vi var de oskiljaktiga.
Men nu när hon blivit tuff, snygg och cool, är vi väldigt, väldigt olika.
Jag vet inte hur jag ska klara detta, och det vet nog inte hon heller.
Så vad ska jag göra?

Pernilla är den bästa
Hon är min bästa vän
Hon stod upp i alla väder
Jag älskade henne som ingen någonsin gjort förr
Men nu tog allting slut
Hon lämnar mig som eld och vatten
Nu jag nog aldrig se henne igen får

Pernilla, kom ihåg: Jag älskar dig tusen gånger om, även om du inte känner detsamma för mig! :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

//Pandania som saknar PandLina fullständigt :love:


Kommentera snälla :)
Postat av: Lina0011

Jag känner visst detsamma för dig! :love:

2011-07-25 @ 11:45:57
URL: http://moviek
Postat av: Lina0011

Skippa min förra kommentar... xD



Jag känner visst detsamma för dig. :love:

Det var bara det att.. Jag visste inte vad jag skulle göra när du var borta, det var du som gjorde mitt hjärta helt. När du var försvunnen så gick mitt hjärta itu. När jag såg dig, efter cirka en månads tid lång väntan, så blev mitt hjärta helt igen. Men sen, när du klippte av banden mellan oss, då blev mitt hjärta sönder igen.

Men vår vänskap går inte att klippa sönder. Den är för stark. Vi har alltid funnits för varandra i alla väder. Och vi kommer alltid att göra det. Du vet inte vad du betyder för mig. Utan dig vore jag ingenting, utan dig kan jag inte leva.

Vi lever tillsammans, och jag hoppas att vi dör tillsammans.

2011-07-25 @ 11:51:08
URL: http://moviekompisar.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0