Nya möbler + serietävling

Nya möbler!



Jag älskar fontänen, så vacker!
En serietävling är på G!

Tjena Pandor,

Evron och hans Bitterland-vakter har hållit oss ordentligt sysselsatta de senaste dagarna med sin miljöförstöring. Och såklart gör de det på sommaren! Sommar och Bitterland? Det passar ju inte alls ihop? Trodde ni ja! Vi vill nämligen ha seriestrippar från er där båda orden “Bitterland” och “sommar” är med!

Panfu söker kreativa serieskapare!

Gillar ni serier? Gillar ni att hitta på historier? Upplever ni ofta roliga eller spännande saker med era vänner på Panfu? Då är den nya tävlingen precis det rätta för er.

Så går det till:

√ Gå ihop max tre kompisar och tänk ut ett manus till serien
√ Er serie måste innehålla orden “Bitterland” och “sommar” minst en gång vardera
√ Varje seriestripp måste bestå av 3-6 bilder
√ Alla bilder ska vara sammanslagna i en fil och vara döpt efter alla de som varit med och skapat serien, t.ex. pandanamn1, pandanamn2, pandanamn3.jpg

Priser:
1 till 3 plats: Guldmedlemskap i en månad och en spelarkortsbakgrund med en surfande Evron

4 till 10 plats: Spelarkortsbakgrund med en Surfande Evron



 

Gör screenshots och foga ihop era bilder i ett grafikprogram! Instruktioner för hur ni på ett enkelt sätt skapar er seriestripp i Paint hittar ni på höger sida av bloggen under „Hur skapar jag en Panfu-serie?“.

Klicka här för att skriva ut serietävlingsinstruktionerna. Den hittar ni också i Poogle-maskinen in undervattensskolan.

Skicka oss era seriestrippar fram till och med 31 juli, per mejl till  [email protected]! Glöm inte att nämna alla Pandors namn som varit med och skapat serien och även de som är med i serien. Ta tid på er att göra era serier!

Jag tog rätt lång tid på mig för min också. Men den blev rolig till slut, eller vad tycker ni?


Ja, JÄTTEroligt Max. :oops: När ni gör era serier så bör såklart huvudrollsinnehavaren få veta att den är huvudrollsinnehavare så att den inte blir tagen på sängen.

Ha så kul och håll höjd
Ella
och Max

Ska ni vara med? Jag ska försöka. Men jag kan inte ladda upp bilder på bloggen (tyvärr.. det blir förmodligen bloggens undergång) så kan jag inte visa. Men det går att ta kort ;)

P.S! Fråga inte om du får vara med. Ska göra den själv, förstås med både Pandania00 och Pandani2000. D.S

P.S2! Har de tagit bort flera servrar, eller har jag sett fel? D.S


Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0