Jag vet, jag vet...

Hej, allihopa... det är jag, Pandania. Ni har förstås glömt mig? Men jag ska snart få en ny hårddisk till datorn så jag kan blogga. Och om PandLina och Sahira läser detta:

Ni får blogga här så mycket ni vill.

Snälla, sköt om bloggen medans jag är dator-lös! Är vid min kusins datorn, måste dra...

Och A, ok. Såg din kommentar... vet att ni är i Damark (oops ... kan ha klickat fel där :blush: ) men ringer så fort jag kan. Mobilen död.

Kommentera snälla :)
Postat av: ♥wioow♥

Hej du kan du ficka en hejder eller hur man stavar det. till mig och bilderna SAK VAR PÅ JEDWARD du vet.. söta tvillingarna och den sak vara röd om du kan ficka det så står jag i skulld fast en bild på mig ochså hi =:)

2011-07-16 @ 12:33:28
URL: http://panfuwioow.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0