Frågar du något, får du svar...

Hej alla glada!
Fick just en fråga från Pomis_10.

Svar: Jag vet ju inte hur långt du kommit in i spelet, om du är på niv 0, 1, 2, 3 osv. Och vilken häst du har. 
De lokala tävlingarna är på prärien, skogen och stranden.Titta på kartan om du inte kan vägen.
De lokala stationerna (prärien, skogen, stranden) finns det en eller två grenar (hinderlöpning, terreng) och om man är på t.ex niv 0, och inte har låst upp stranden, får man tävla kanske två gånger i skogen och en gång på prärien, beroende på vilken häst man har osv.

Hoppas du fick svar på din fråga, Pomis_10, annars får du fråga igen :). 

Jag tänker skapa en blogg om frågor om spel osv, skapar den nu men detta är adressen (som den inte fått än XD):

www.pawospelfrågor.blogg.se

Varför jag heter "Pawo" där? För jag slutar ju med Panfu (kanske) och vill ha ett nytt namn, men det ska börja på P har jag bestämt endå :P

Så vi ses :D

/Pandi/Pawo (säg Pandi på denna blogg.)

Kommentera snälla :)
Postat av: Pomis_10

Tack, men jag klara själva grejen till slut!

Hehe..men tack för du svara ändå.

2011-07-22 @ 10:27:01
Postat av: bella

hallå där följ gärna min blogg:) kram!

2011-08-17 @ 11:30:35
URL: http://belladavis.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0