Det gååår!

Hej allihopa! Det är faktiskt Pandania00 här! :D
Vi kom fram till att det inte går att använda internet på min dator, men det funkar i bland! Jag måste vara inne på min mammas sida och msn finns inte, så jag får logga in på hotmail för och chatta, men endå!
Sen slår internet av också... vilket är synd...
Och det går att ta kort, men inte att beskära på paint.
Men - snart kan jag blogga på mammas och vår riktiga dator igen!
Allt det här är toppen, eller hur? :) Men snälla PandLina & Sahira, fortsätt blogga.
//Pandania!

Kommentera snälla :)
Postat av: Elin (eliwn)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:



Du ana inte hur mycket jag och vi alla har saknat dig! :( :love: Såå bra att du är tillbaka!!! :) :) :) :) :)



Kramiz! ;)

(Från en glad) eliwn :D

2011-07-18 @ 15:57:10
URL: http://www.eliwn.bloggplatsen.se

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0