Vad tycker ni om den nya terassen?

Före:



Under renovering:



:blush:

Efter:



Större bild på terassen:

Jag tycker... den värkar för... Hög! Och sne :S Den liksom lutar... ja jag tycker inte om den särskilt mycket. Men vad kan man göra? Hela panfu vänds upp och ner, ju. Först är man SÅÅ spänd. Hur ska det bli?! OOH vad jag längtar efter resultatet! Men... när man väl ser det, är man besviken. Har Manny gjort ett dåligt jobb? Jag kan inte säga något exakt! Jag vill ha tillbaka den gamla staden och de gamla pandakropparna. Men om kropparna måste vara så, kan de inte ändra på pandorna när de går också? Alltså, på profilbilden har tjejerna ögonfransar. Jag tycker det är snyggt när jag inte har på mig solglasögonen då. Men när jag tar av mig dem ser det jättefånigt ut, i panfu. Tomt, liksom. Ialla fall. Jag ska inte klaga.
______________________________________________________________________________________________

Igår satt jag vid min egna dator, och skrev på dokument och spelade spel. Men den har inte internet, så jag bloggade inte. Pappa satt vid denna datorn också. Så det blev inget. Jag ska spela spel på min datorn nu :thumbup: Jag vill också säga:

Hej då cilla!
Cilla ska nämligen sluta panfu :(
Nu ska jag gå.. hej då!

Puss&Kram



Kommentera snälla :)
Postat av: wiooi

Jag tyckte den var fin, Men du hade lite rätt om sne och hög :S vill du komma på ett bröllop För jag och Xdalen ska gifta oss :) Xdalen frågade det igår kväll kom det kommer bli kul efter bröllopet blir det fest :) bjud gärna med en vän Ella och Max kommer också kanske dom sa kanske på festen ska vi leka tävla och ta bilder :)

2011-01-08 @ 16:36:57
URL: http://panfuwiooi.blogg.se/
Postat av: wiooi

Jag tyckte den var fin, Men du hade lite rätt om sne och hög :S vill du komma på ett bröllop För jag och Xdalen ska gifta oss :) Xdalen frågade det igår kväll kom det kommer bli kul efter bröllopet blir det fest :) bjud gärna med en vän Ella och Max kommer också kanske dom sa kanske på festen ska vi leka tävla och ta bilder :)

2011-01-08 @ 16:37:30
URL: http://panfuwiooi.blogg.se/
Postat av: wiooi

Oj den är på måndag i balsalen i pandalima Kl:13:00

2011-01-08 @ 16:39:00
URL: http://panfuwiooi.blogg.se/
Postat av: wiooi

Oj den är på måndag i balsalen i pandalima Kl:13:00

2011-01-08 @ 16:39:08
URL: http://panfuwiooi.blogg.se/
Postat av: Sofie/Sahira

Jag tycker faktiskt terassen blev jättefin! :D

2011-01-08 @ 18:12:55
Postat av: PandLina1

Neej Cilla slutar inte på Panfu.

Och på bloggen kan man säga att hon har tagit en Paus!

Hon skriver när hon har lust! :)

//Din PandLina :)

2011-01-08 @ 18:51:42
URL: http://pandanlina.blogg.se/
Postat av: Iosefine

Nja, jag tycker inte om den så mycket. Värkar vara...hm...vet inte hur jag ska säga men lite mot det kinseksa hållet ser det nästa ut som. Hehe. Det är inte Panfus stil :( Tycker inte om att dom bygger om så mycket :( Försästen tack för kommenteran. Jag säger till om du kan göra 3 delen på sagan också, det skulle vara jätte snällt om ingen annan gör den. Du är en sån bra vän. :) :)

Puss o kram//Iosefine

2011-01-08 @ 21:56:24
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: Sofie/Sahira

Tack så mycket! :D

Jag loggar ocskå in i Bolyland nu då! :)

Vi ses snart .. ;)



/Sahira

2011-01-09 @ 12:45:59
URL: http://sahira.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback