Vad jag ska göra i dag (panfu)

Åh suck ja. Idag måste jag göra massor av saker (i panfu).
Inköpningslista:

- Bollymat
- En present till Billy som fyller år på torsdag :rolleyes:
- Annan mat :tired:

Och nåt mer tror jag :P De här sakerna ska jag göra:

- Jobba i kiosken vid simmbasängen (20 mins pass)
- Gå promenad med mina djur (P.S har 2-5 gp djur som jag inte kan ta hand om. De rymmer troligtvis snart. :( )
- Hämta Ritas träning och lopp sele mm*

*= Rita ska vara med i en rad olika lopp under det här året. Snarast 12 februari, så hon måste öva!

Jag är i Bollyland nu, så ni kan komma och hälsa på mig i kiosken! Jag kommer kanske vara hos mormor hela dagen i morgon. Så jag bloggar nog inte då ;p

Puss&Kram




Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0