Blogg.se dampar fortfarande för mig

Hej allesammans! Tänkte skriva inlägg om en grej, men får väl låta bli. Panfusara-1 sa: Det går visst att ladda upp bilder och byta rad med enter jag frågade wioow det funkade! Ja kanske det, men det funkar INTE för mig. Så ja, ni får stå ut utan bloggning på ett tag, tills blogg.se slutar dampa. Grattis mollymo på din födelsedag! STORT grattis ifrån mig och Rita! ;) Kan inte läsa era andras bloggar nu, för att det funkar ju inte för mig det här. Alltså kan jag inte heller besöka bloggar på blogg.se men på bloggplatsen. Som snart kommer möta mig... hm, det blir kanske senare. :) Våran engelskafröken fick totalt spel idag på mig. (Hm... jag är lite galen säger vissa) Bara för att jag inte kan Engelska så bra och att jag inte fattade en uppgift! :mad: Vi började faktiskt med Engelska för bara ett tag sen! :( Jag kan faktiskt Amerikanska mer ;) Puss&Kram Er Pandania00 med dampinternet

Kommentera snälla :)
Postat av: Anonym

Hoppas du kan se kommentarer , för du är med i min bloggstafett.....

2011-01-10 @ 18:39:32
Postat av: PandLina1

Hoppas du kan se kommentarer , för du är med i min bloggstafett.....

2011-01-10 @ 18:40:19
URL: http://pandanlina.blogg.se/
Postat av: wiooi som ej vill vara taskig

ÖÖ tror du bara att det är blogg.se som dmpar dumma tangent bord det kan vara internet ellr dumma tangent bord eller datorn jl jag menar jo mitt tangwent jag menar tangent borde dampar sp jag menar så jag stvar åå stavar fl fel hessa jag menar hella tiden jelö jag menar jag vill inte vara taskig men för mig dampar också för mig! jag sliver jag menar skriver när det slutat precis som du hej från wiooi

2011-01-10 @ 18:51:25
URL: http://panfuwiooi.blogg.se/
Postat av: Iosefine

Hm....det kanske inte är fel på blogg.se utan det kan vara nåt annat jag är inte så bra på teknik men jag kan fråga min största storebror om du vill. Han håller på med datorer, så han är väldigt duktig :)

Jag ska se om jag får tag på han det är inte säkert, han pluggar så mycket nu.

Men jag ska göra mitt bästa :)

Puss o kram//Iosefine

2011-01-11 @ 17:38:37
URL: http://willesminne.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0