Träffade Iosefine på moviestarplanet!

Japp! Här är några bilder:



Iosefine är VIP, JURY och nåt mer tror jag men jag är bara vanlig medlem. Därför är Iosefines namn(Iosefine98) rött och mitt(Ninni_sweet) svart.



Jag sparkade på Iosefine och sa: Där fick du! Men då tog hon fram den där saken och började peppra mig xD :D

Hej då!


Kommentera snälla :)
Postat av: Iosefine

Haha det där var kul :P Jag är bara vip och jury inget mer så du vet ;) Det var jätte kul att träffa dig på msp :) Vi kan ta mer kort någon gång :)

Puss o kram//Iosefine

2011-01-30 @ 13:53:56
URL: http://willesminne.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0