Träffade cilla_0 i panfu!

Hej! Läs inlägget under, det är min saga! Jag träffade cilla i panfu, som ni ser på rubriken. Bild:



En till bild:



Det var en fråga ifrån cilla som ni ser... tänkte svara på den här på bloggen. Undrar ni varför jag skrattar på bilden? Det är för att... jag tycker det är en bra fråga, och undrar varför inte den kommit tidigare! Tror inte NÅGON har sett mig i andra kläder förut!

Svar: Jo... jag tycker det är de ända snygga kläderna i panfu, för IGP! Iaf som passar på mej! Den här stilen passar på profilen:



Men är såhär ful på pandan:



Fult tycker jag. En tredje stil:

`

Ful! (Tycker jag)



DET! Är så rätt så! Jag är samma vanliga och gammla! :)



Jag är inloggad i panfu medans jag skriver detta inlägget! När cilla loggade ut, loggade PandLina in!

Hejsvejs!

//Er Pandania00♥

Kommentera snälla :)
Postat av: PandLina1

Aha xD

Det kan ju vara bra att veta!

Fast alla har vi ju olika smaker!

2011-01-15 @ 16:27:42
URL: http://pandanlina.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0