Svar på två frågor






Neviza: Tack så mycket, Neviza :) Din blogg är inte heller helt fel!! :) För Facebook knappen: Klicka HÄR. Lari förklarar ganska bra ;) För mixpoden: Klicka här: Få en mixpod! Tryck på Sign up och fyll i alla uppgifter. Där de frågar hur gammal du är, ta ungefär 20-40 år, det är rätt bra. Jag är 20 eller 21 år tror jag? Du kan ändra namn och sånt sen när du trycker på Edit profil. Adda mig gärna, jag heter Pandania00 där! ;) 

TestpandaN: Jaa du jag har jättemånga gosedjur!! :) Sisådär 100 00? :D Vet inte riktigt, men här är två bilder jag har på dem:





Det är ABSOLUT inte alla! ;)

Jag heter Pandania00 på mixpod.com ;) bli gärna min vän där. Jag pratar engelska där, för att alla ska förstå. Jag har fått reda på ett rykte, att t.o.m engelska personer läser min blogg! :o Så för mina Engelska läsare:

My name is Pandania00 in mixpod.com. You becom my freinde there! Im speak English there. Good bye and thank you!

God eftermiddag och Puss&Kram (Good Bye, my English Freinds!!)

 


Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0