Sry för den dåliga updateringen :3

Jag har liksom inget att blogga om! Det blir lite så när man chattar med sina vänner på msn hela dagarna, så glömmer man bort bloggen. Men jag lovar att skärpa mig. Fast det blir nog inte så mkt mer inlägg idag... så är det typiskt att man inte kan ladda upp videor från yout! Poppi_princess sa att man var tvungen att vara medlem för att kunna ladda upp videor xC Jag kanske får logga in på en annans konto då xD Men i alla fall, ni har mig ju på mejlen.

Svar till wiooi: Visst jag kan adda dig. Men jag ger inte ut din mejladress till någon annan då. :)

Jag hoppas ni klarar er utan min uppdatering :B

Kram,

Pandania00

P.S Pandania00 är fortfarande avstängd D.S


Kommentera snälla :)
Postat av: Poppi_princess

Nej jag menade inte så.

Jag menade att för att göra en egen video och ladda upp den på bloggen måste man vara medlem.

Du kan bädda in den ;)

2011-01-23 @ 11:09:52
URL: http://pandatjejen.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0