Ska jag se på "Åskbollen" i kväll tro?

Ja ska jag det? :S För er som inte vet vad "Åskbollen" är för något är det en James Bond film. Det visas en film varje kväll i TV4 plus, tror jag att det var. Igår såg jag på "Goldfinger" tillsammans med mamma och pappa, det är så bra för att filmerna är inte hemska, man ser verkligen att det inte är på riktigt. Så ni som får hemska mardrömmar om nätterna, ni behöver inte oroa er. Det är så fejkat att man tillochmed skrattar! Det ni ;)
Filmerna är bra också :thumbup:

Kan ni inte gilla mina inlägg? Själv har jag inte Facebook, så jag kommer aldrig få reda på vem/vilka du/ni är. Tack på förhand ;)
Ellapigg ville bli länkad till flera bloggar. Klicka här.
Här är lite fler bloggar, alla är i min panfusläkt:

Till min panfumammas blogg klicka här: Poppi_princess.
Min panfupappas blogg klicka här: adnan_von_panfu. 
Min panfufarbror och panfukusins blogg klicka här: _Edward_ och Bongo
Min panfufarbrors tjejs blogg(även min förra syrra): mollymo
Panfusystersblogg: Sheris(och Rico ;) ) Tyvärr ska Sheris sluta sin blogg! Men hon har kvar panfu. Vi får hoppas på en fortsättning, Sheris ♥ Jag är fortfarande din syrra i panfu :)
Panfusysters blogg: Nensi hon har också en annan blogg som ni kommer till HÄR.
Sen vet jag inte mer i min panfusläkt...

Nu måste jag gå.

Puss&Kram


Kommentera snälla :)
Postat av: Iosefine

Hej :) Jag tror jag alldrig ahr sett James bond filmerna. Jag vet jag är konstig. Hehe. Det som är synd är att jag orkar inte se. Var i Romme hela dan idag så är väldigt trött efter att ha åkt skidor hela dan. Men jag gillar att se lite läskiga filmer :) Jag brukar se...höm...bara för det kommer jag inte på vad det heter men ajg brukar se nåt med mamma och då ut reder dom typ nåt mord. Som tur är vet jag hur man gör film efter som min mamma har berättat och har lärt ut elever lite grann ;) Jag måste gå nu. Ses i morgon kanske. Puss o kram//Iosefine

2011-01-06 @ 21:32:26
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: Kalle

tyvär har jag inte facebook

2011-01-07 @ 10:28:37
Postat av: lizzie_123

Hihi det är inte lätt att veta allt i sin panfusläkt men nu när jag såg inlägget så bara jag tänkte när vi bråka om den tjejen och Molly du och jag var med vi är ju syskon! Min pappa är poppi_princess

Min pappa är adnan_von_panfu Jakobx är min bror du min syster molly va det och massa mer sheris visste jag inget om och inte dej med men kul vi är panfusyskon!

2011-01-08 @ 21:13:46
URL: http://minilizzie.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0