Paul the kid- magisk?

Hej på er!

I morse så gick jag med Pandania00 till staden för att äta pannkaks-frukost! Men då pratade Troy om Paul... JAG tror inte på det iaf. Lyssna inte på Pandani2000, hon vill inte tro att Paul har magiska krafter! :o Meh, det är bara trams! :D Gå dit själv då. Jaja, jag gör väl det då! Nu kommer hon.... haha :D









Haha :D



Där fick du ;)
- Jag tror dig inte, Troy! :mad:



- Shor bacon :D



Fattar noll. :question:





- Där fick du :D

*Fnys* Äh, det var inget ju! Nästa gång....

Haha :D

/Pandania och Pandani


Kommentera snälla :)
Postat av: Sahira

Färg: Bakrunden ska vara vit liksom

precis som din sån bakrund, vit alltså ;p



Saker på: Hmm .. xD Jag vet! :D En bild på mig (i Panfu då) haha! :P Kan säga skicka bilderna via mejl :)



Mönster: Inget mönster dirket, bara bilder på en vit bakrund :D



övrigt: Öhhmm vet inte xD



Text: Jag tror faktiskt den ska vara utan text .. hahah ;p



Jag förklarar nog mer på mejlen ;) Kan du lägga in den också för ärligtalat kan jag nästan allt utan det med headrar ;(

2011-01-22 @ 15:34:40
URL: http://sahira.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0