Panfuträff!

God dag! Eller, vi kanske ska säga go kväll. Ja, det får bli så.

Go kväll!

Jag skrev att jag skulle ha PRV möte på min kalender, men jag tror bestämt vi ska ha en vanlig panfuträff istället :P

Information:

Klicka för större bild. Jag hoppas ni kommer!

Jag glömde skriva tid, det är: 14.00

Antingen kommer jag med Pandania00 eller med Pandani2000!

Kramkram!!



P.S Ni har väl inte glömt att ni kan mejla mig? Här är adressen:

Vi ses!


Kommentera snälla :)
Postat av: Davi22

Hey, jag kommer på träffen men du glömde skriva vilken tid.

Vilken tid är träffen.

Annars kan ju ingen komma dit.

//Davi22

2011-01-21 @ 06:44:00
URL: http://panfukompisar.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0