Panfu Idag

Hej alla Pandor!

Hur mår ni idag då? Själv mår jag fint :D Jag behöver inte åka till skolan idag, yippie! Undrar ni varför? Jo, för att min lillebror är magsjuk. Då får inte syskonen åka till skolan ;p

Igår skrev Ella och Max att Gulliver(den baouta stora jätten) skulle komma till panfu igår. Men det gjorde han inte! Tror att de skrev det lite förtidigt... men nu står i alla fall Gulliver i djungeln. Det stod liksom GULLIVER_02 GULLIVER_03 GULLIVER_04 så jag fick inte veta vad man skulle göra :( Kan någon berätta det för mig? DET FUNKAR TYP INTE JUUH!!! Sen missar man all information och det blir inte bra :( Så snälla berätta! En bild iaf:



Han ser lite rolig ut? :D


Titta här, jag var HELT ENSAM i servern Pandaguay:



Oj oj! Det känns lite läskigt... :S



Där finns det tre servrar som är helt tomma! :o Lite konstigt, men inte omöjligt!!


Titta vilka snygga hip-kläder! :cool:


Jag älskar tjejens hår, kepa och glasögon! Killen ser kanske lite sämre ut... xD
Det var allt för den här morgonen. Om tio minuter sitter mina klasskompisar i bänken och har lektion<rolig_smiley>

Puss&Kram




Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0