Översättning?

Från och med nu kan ni översätta min blogg till andra språk. Så ni Engelska läsare (eller franska eller något annat) kan nu läsa min blogg, hela tiden!

For
English readers: From
now on, can you translate my blog into other languages. So you English readers (or French or any other) can now read my blog, all the time!

Tryck helt enkelt på den här grejen under Mixpoden:

Det som är inringat i svart ska ni trycka på och sen kan ni välja språk.


For English readers: Simply press this thing over Mixpoden:



It is circled in black are you going to press and then you can select the language.

Now you can finally read my blog without me translate all the time!

Very good! 

Det var det jag ville säga. Hej då!


P.S: Fast det dumma blir att om jag nämner namn i inläggen, så blir det helt fel. Som när jag berättade om pappare så blev det daddy och paper xD Förlåt pappare ifall det blev lite konstigt där! xD


Kommentera snälla :)
Postat av: Iosefine

Wow, smart att du har gjort en sån ;)

Det var väldigt smart :D

Kram kram//Iosefine

2011-01-16 @ 18:19:37
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: Sahira

Jättesmart! :D



Kan du inte skriva koden eller något för det skulle jag också vilja ha .. ;) Hihi ..

2011-01-17 @ 14:41:22
URL: http://sahira.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0