Översättning nr 2 - Isprinsessan Ella

(Klicka HÄR för att se orginalet)
Hittade lite skvaller från Norska panfubloggen! Ni kommer inte tro vad ni läser! :o


Ella: En riktigt god morgon alla pandor! :) Hur mår ni idag?

Max: Hmm... inte så bra :(

Ella: Usch ... Max. Du är väl inte fortfarande besviken, eller vad?

Max: Besviken? Nej, jag är bara riktigt sur. Du förde mig ut kallt på hal is - bokstavligt talat!

Ella: Struntprat! Du är en dålig förlorare, det är det. ;)

Max: Nonsens! Du spelade inte med öppna kort. Ska jag berätta vad som hänt? Ella har nu hela veckan sagt att hon inte kan åka skridskor. Igår åkte vi därför till slottet för att prova den nya ishallen. Naturligtvis halkade jag rätt ut på isen, gick ett par varv och gjorde min första piruetter. (som för övrigt är mycket coola! :cool: ) Redan vid första försöket, jag hade 9 stycken i rad :cool:. Jag trodde att jag kan fortsätta mina grejer och är på väg att bli ett riktig piruett proffs...

Ella: Tills jag gick ut på isen! :D

Max: :blush: Ella, som tydligen inte "har någon talang"  verkade vara född i skridskorna! Kronan på verket var att hon slog mitt piurettrekord!!! :bigeyes: Hela 15 stycken klarade "nybörjaren" Ella.



Ella: Hmm... ja jag hade visst glömt att jag tidigare tagit balettlektioner. :blush:

Max: Ja du gjorde nog det!

Ella: Du är bra besviken för att jag stal showen. Jag följde alla tipsen jag fick från er Pandor (Tusen tack, förresten!!) Du borde glädja dig för min skull. Eller hur pandor? ;)
Håll humöret uppe

Ella och (särskilt) Max
______________________________________________________________________________________________

Haha :D Då är ni förberredda med kommentarer när Max och Ella vågar skriva det för oss, i Svenska panfubloggen? :P

Klemmer og kysser mine kjære lesere,

du Pandania00♥

(Gissa vad det betyder ;p)


Översättning för engelska läsare (Translation for English readers):

Haha :D Then you Predisposition to comment when Max and Ella dare to write it for us, in Swedish panfubloggen? :P

Guess what Klemmer og kiss mine Kjære Lesere, du Pandania00! Means! Tip: Search on a translation site!

Your Pandania00♥





Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0