Översättning från Norska panfubloggen:

Här är orignal: http://blog.panfu.no/?p=1776#comments
Alltså den norska texten ;) Jag kan inte översätta helt men jag hoppas ni kan gissa er till lite!

Max: God morgon Pandor! Har ni sovit gott? Det borde ni har gjort eftersom det är nyårsafton idag! I kväll är det viktigt att hålla sig vaken så att man får uppleva övergången till det nya året vid midnatt. Den sista dagen har vi löpt runt som vimsiga höns runt hela panfu för att släcka alla fyrverkerier, men eftersom alla ni har släckt kommer vi bli skrivda in i Panfus historie böcker som (hm hm hm hm?) :cool:

Ella: Tack vare er är inte bara Panfu räddat, utan också nyårsfyrverkeriet. Fråon och med idag kommer fyrverkeriet på vulkanen dundra hela tiden! :)

Max: Som tillägg kommer Kamaria sitta nere i grottan och spå oss för det nya året. Jag är väldigt spänd på vad som kommer ske i det nya året. Kanske blir jag en äkta dektektiv som löser spännande gåtor...

Ella: Och jag får kanske min allra första käraste...:rolleyes: Det ska bli spännande att se vad Kamaria ser i min blyfigur! Kamaria kan nämligen tyda de allra flesta symboler. I fjol såg jag ett bord i blyet som betydde att jag blev bjuden på en fest i det nya året.

Max: Och?

Ella: Kamaria tog inte fel! I året som har gått har jag blivit bjuden på massor av fester till alla dom roliga pandorna i panfu! :D Det enda som är lite trist är att jag inte kunnat komma på de allihop. :(

Max: Kanske kan Kamaria kan berätta hur vi kan klona oss :D (
Vet inte riktigt vad det stod)
Vi önskar er ett riktigt gott nytt år! 

Max och Ella

  

Hah! Det blev nästan rätt tror jag :P Det stod ju inte i Svenska pandabloggen! Jag tycker de ska skriva samma på alla deras bloggar!! Haha :D

En bild:



De ag mollymo morys og jeg hahhah :D

Puss&Kram




Kommentera snälla :)
Postat av: mollymo

Hej! var med i min bloggstaffet på min blogg! Kanske just DU vinner!?

http://panfumollymo.blogg.se/2011/january/mina-favorit-bloggar.html#comment

PS, xD xD xD

2011-01-03 @ 11:17:58
URL: http://panfumollymo.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0