Nu är tanden ute+ Troy är i staden

Titta, här har Troy sitt stånd:



Hihi, där står han snyggt, med en stekpanna på huvudet!^^
Jag råkade kasta en pankaka av misstag, blev rätt ledsen för att jag inte kunde kasta sen igen. Rita skällde på mig och blev arg för att hon inte fick äta någon för Troy. Han ville behålla alla till pankakskriget som ni kan gå till... vad var det nu igen? 1 timma och 21 minuter. Oh, just det. Tack Rita! :) Var väl inget. *mutter mutter* Sluta sura! Kom igen. Vi går och ber Troy spara en pannkaka till dig. Hm... ja okej då.

Jag ska också gå, måste bara berätta att nu är min dumma tand ute. Jag grät under hela tiden och blundade+ hade handen över ögonen. Det sved och kändes obehaglit, gjorde ganska ont, men jag klarade mig. Bedövningen håller på att avta, men det känns fortfarande lite konstigt :S Kommer du nån gång!!! Jadå. Hej på er så länge, vi ses i panfu!^^

//Pandania00 och Rita!

Kommentera snälla :)
Postat av: Iosefine

Stackars dig, drog du ut en tand :( Jag har darigt ut två tänder förut och det gjorde jätte ont när jag gick därifrån. Men det går över jag lovar :)

Och vet du? Du är med i bloggstaffeten :D :)



Puss o kram//Iosefine

2011-01-19 @ 18:31:14
URL: http://willesminne.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0