Mina bästa vänner :love:

Lade till wiooi!

Hallå där!

Läs gärna inläggen under ;) Tänkte bara visa en bild på cilla_0 och PandLina1 som hälsade på mig i kiosken:



Jag hade inga kunder just då så jag kunde följa med dem ut! :D Mina bästa vänner:

cilla_0, PandLina1, Iosefine, wiooi, Rebecca10 och flyu2me!

Flyu2me loggar inte så ofta in men jag känner henne på riktigt och hon är min bästa vän på riktigt!
cilla_0 och PandLina1 kan man lita på och de är mina vänner! Min och PandLinas vänskap började när jag och Iosefine skulle göra en saga! Vi hittade ingen kung och var tvungen att ta till PandLina :D Först var jag tveksam mot henne men sen blev vi kompisar :P
Rebecca10 ställer upp i alla lägen! DET är en bra kompis det!
Iosefine är en riktigt schysst guldpanda som är en riktig vän!
wiooi har låtit mig göra en header åt henne och gett mig tiliten att gå in på hennes blogg och lägga in den. Du är en bra bästis!
Tack alla 5 och mina andra bloggläsare!

Har ni förresten sett den här misteln förut?



Konstigt :S
Puss&Kram



Kommentera snälla :)
Postat av: Anonym

Var du tveksam mot mig först :O :P

Fast nu är du också en av mina bästa kompisar :)

2011-01-02 @ 12:38:30
Postat av: Iosefine

Naw vad du är snäll :) Hehe den där sagan kommer jag ihåg. Det var kul att göra den :D Det var gammal tider det ;) Just nu sitter jag och väntar på att min kompis ska komma. Du är också en jätte bra vän. Du hjälper alla, du snäll, söt och det käns som du är en riktig vän :)

Puss o kram//Iosefine

2011-01-02 @ 12:58:47
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: Pomis_10

Jag ser inte muspekaren..alltså den du skaffat xC

2011-01-02 @ 13:04:35
URL: http://ebla.bloggplatsen.se
Postat av: PandLina1

Hur får du Panfureklamen UNDER din profil?

2011-01-02 @ 13:08:22
URL: http://pandanlina.blogg.se/
Postat av: Pomis_10

Jag ska försöka svara på din fråga när jag hinner.

Men jag minns faktiskt inte hur man tar bort det vita under headern..xC Fast jag tror jag vet en som vet det..

2011-01-02 @ 13:10:40
URL: http://ebla.bloggplatsen.se
Postat av: Rebecca10 ♥

Naaw, du är ju bäst!

2011-01-02 @ 14:04:26
URL: http://rebeccatio.blogg.se/
Postat av: Rebecca10

Förresten, det där med EnLLA... Jag frågade henne om ni hade något gräl på gång och hon svarade:



-Pandania frågade om jag tyckte jag var poppis, och jag svarade jag. Senblev hon sur, men inte betyder det att hon inte är poppis.



Jag vet inte riktigt vad som hände innan, så jag kan inte reda ut det mer än dethär. Men säg bara till om det är något annat du behöver hjälp med. ;)

2011-01-02 @ 14:26:13
URL: http://rebeccatio.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såg att du behövde hjälp med hur man tar bort det vita under headern. Jag har svar:



Leta upp detta i stilmallen (Är nära början)



#header {

padding-left: 0px;

padding-bottom:0px;

padding-top:0px;

margin: 0px 0px 20px;

width: 770px;

height: 0px;

background-color: #FFFFFF;

}



Du ser ju att jag har ändrat lite på vissa siffror, ändra de till samma sak du med. Så är det klart! :)

2011-01-02 @ 14:56:05

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0