Min "manus" saga!

Hej! Jag ska börja med en "manus" saga! Det är meningen att varje vecka ska en del bli publicerad i bloggen. Sagan ska handla om mig och Rita, sen så kommer en panda komma in i bilden på nytt varje vecka... låter det bra? Jag kommer skriva ett manus innan, så jag kan snabbt och lätt säga till er vad ni ska säga! Vad tycker ni om det? Om ni inte fattar vad jag menar med manus kommer jag skriva så här på ett dokument:

Pandania: Herrå!
Rita: Hej då.
Pandania: Vi ses kram!

Fast när jag skriver i bloggen kommer jag förstås att skriva såhär:

- Herrå! sa Pandania.
- Hej då, svarade Rita.
- Vi ses kram! Sa Pandania och sprang hem.
(Eller nåt) Babbeli babbeli.... ååh kan du inte tjöta om nåt bra istället? :tired: Eh jo visst. Jag kan berätta vad den ska handla om och hur man kommer med i den.

Det här handlar den om:

Egentligen handlar inte sagan om nåt särskilt. Det är så att jag börjar på något. Sen har jag bestämt vem som ska få vara med i den delen, och den säger vad den vill. T.ex ska vi titta på månen? Eller: Jag är kär i dig.... (men i såfall är det ju bara i sagan, var inte oroliga :D)

Så här kommer ni med i den:

Jag kommer logga in i panfu en dag i veckan innan jag fixar sagan. Den som jag snackar mest med då, kommer att få vara med i sagan. Om det är två blir det naturligtvis två som får vara med! Jag kommer antagligen ha fredagar som min speciella "leta-efter-roller-dag". Det är den bästa :P Men om jag inte hittar någon, kommer jag skicka ett privat meddelande till någon och frågar ifall den vill vara med. Bra? ;p

Så nu gäller det att ni hittar mig i panfu! ;p När ni ser mig (jag börjar med start nästa vecka) så är det bara att fråga ifall ni får vara med den veckan! Okej?? Toppen toppen :thumbup: Hoppas att ni vill vara med i den! Det ska bli kul att bli förföljd över hela panfu :P
Puss&Kram (Ni kan träffa mig i Bollyland nu!)


Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0