Mer saker i designen!

Har ni märkt lite grejer på bloggen? Jag har fått en gilla-knapp vid slutet av inlägget, om man har Facebook kan man gilla mina inlägg där! Och så har jag fått en mixpod! Är lite besviken för att jag inte fick en chattbox, men det får jag nog så småningom. Hoppas ni gillar det nya? Gilla, isåfall! :D
Puss&Kram
Designgalna Pandania00! :P

Kommentera snälla :)
Postat av: Iosefine

I love it. Kul att du har skaffat en musik...höm kommer inte på vad det heter sen. Hehe det bara försvann :O :( Men du kommer säkert få en catt box snart :) Jag ska fixa min musik nånting hehe. Ska fixa så det blir bättre ha mer låtar och kankse t bort några. Vi får se. Puss o kram//Iosefine

2011-01-06 @ 20:19:57
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: Neviza

Jag älskar din blogg och jag har en liten fråga. Här kommer den;

Hur fick du gilla-knappen och mixpoden? Fick du dom bara eller fixade du dom själv?

Kram Neviza <3

2011-01-10 @ 19:38:02
URL: http://neviza.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0