Måste byta server

Hej, vi måste byta server för våran träff, cily! Kidspanda finns inte för 11 åriga! Så det blir:
Tid: 14.00
Plats: Balsalen
Server: Pandalima

Hoppas du hinner se detta meddelandet, cily.
Jag loggar in i Pandalima och hoppas att ni andra hinner komma! :)

P.S: Sparade en bild på terassen D.S:



Puss&Kram




Kommentera snälla :)
Postat av: Iosefine

oj det där såg jag lite försetn :( Hoppas du kommer ha en till Panfu träff ;)

Men det är en sak jag undrar. Hur fick du det här:Sicka din kommentar till Pandania00!

Jag har sett att ganska många har så. Skulle du vara snäll och förklara på ett inlägg hur man gör. Då är du bäst :) Vill gärna veta :) Puss o kram min snälla vän//Iosefine

2011-01-04 @ 14:09:12
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: Ziku

:P Tja, jag hann inte komma på det andra iaf...

2011-01-04 @ 17:30:51
URL: http://sweetvampire.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0