Krig! xD

Jag gick till Bollyland och hittade många vänner, bland annat Anzy! Vi hade KRIG!!! Bilder:



(Jag är på djuraffärstaket och gör en smilys)



Vi skulle kriga mot Anzy, allihopa! :D



Haha :D



Jag och Anzy slog ihop oss!



Vi gick till hot boom salen och körde krig, om man blev sprängd fick man sätta sig på läktaren :P



Ha :D



Hihi ;p



Jag åkte :blush:



Jag sitter på läktaren och hejjar på alla, Anzy åkte där xD

Sen loggades Anzy ut tror jag :( Då loggade jag också. Om tio minuter kommer farfar och ska passa min lillebror medans jag och mamma åker till ridskolan! Det bästa stället på jorden♥ Älskar två hästar, de är världens bästa!!!

Puss&Kram

Pandania00♥

 


Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0