Jag har en mejladress och en ny panda!

Heej alla panda-vänner!

Jag har just skapat en ny panda!  Var inte oroliga, jag kommer självklart ha kvar Pandania00! Min nya panda ser ut så här:



Fin va?

Ni kan också skicka bilder, synpunkter på bloggen, idéer och berättelser till min nya mejladress! Adda mig gärna också. Jag är ofta inne på msn, så ni kan chatta med mig där också! Min mejladress är:

[email protected]

Kom igen och skicka mejl!! För er som inte vet hur man kommer in på MSN och kan chatta:

1. Titta längst nere i höger hörn på din data-skärm. Så här ser det ut på de flesta datorerna:



Den saken som är inringat i gult, är MSN-ikonen. Det är ett kryss på den för att jag inte är inloggad. Högerklicka på den så kommer en sån här sak upp:

Tryck på "Logga In", alltså det som är markerat. Då kommer en sån här grej upp:

 

Där jag skrivit: "din mejladress" skriver du vad din mejladress är, i mitt fall
[email protected]. Rutan under, där det står Ange ditt lösenord skriver du ditt lösen. Sen kan du trycka på "Kom ihåg mig" ifall du vill att datorn ska komma ihåg din mejladress(kallas e-post adress) sen trycker du på Logga In. Då kommer du till din sida där du kan göra lite grejer.

Jag förklarar inte det nu, men om ni undrar över något så ska jag berätta det i ett inlägg hur man gör! Jag har haft en annan e-post adress i ca 2 år eller något, så jag kan en del om det ;) Om ni undrar kommer jag vara inne fifty - fifty med Pandania00 och Pandani2000. Förresten, har ni märkt att panfu bytt lite grejer på spelen, titta här:



MYCKET finare tycker jag! Förut kunde man ju bara sitta på en stock xD Nu ska jag logga in i panfu med Pandani och göra allt man gör när man är ny! Kramar,

Pandani2000 och Pandania00!




Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0