Iosefines fråga




Sv: Gå in på Design och sen på dina kodmallar. Vid ena sidan står det "Framsida" och där ska du gå in på din Inläggsida. (Den är inringad i mörkrött på bilden nedan):



När du är på din inläggsida letar du upp koden där uppe.. om man har mallen Flowers är den ungefär lite nedanför mitten. På bilden där det står:
<input class="formbutton" type"sumbit" name"sumbit" value" Skicka din kommentar till Pandania00! />

Ska du välja vad det ska stå istället för "Skicka kommentar". Jag valde att skriva "Skicka din kommentar till Pandania00!" Om du tittar på bilden lite över den koden ser du också att jag bytt på "Namn", "Epostadress (publiceras inte)", "Skriv kommentar" och "URL", det kan du också göra. Det blir liksom lite mer "personligt". Om du tittar ännu nogrannare på bilden, allra högst upp, ser du att det står "Kommentera inlägget, då blir jag jätteglad!" Där kan du ändra till vad du vill skriva också :) Om du vill kan du bläddra igenom hela din Inläggsida på kodmallarna och leta upp olika koder. Då kan du istället för det som står, byta ut texten! Så lärde jag mig det! :D
Lycka till :thumbup:

Puss&Kram






Kommentera snälla :)
Postat av: Sofie

Åhhhhhhhh! Jag missade träffen .. Jag trodde den var klockan fyra .. :( Hoppas det blir en ny träff någon gång :) /Sahira

2011-01-04 @ 15:42:46
Postat av: Iosefine

Ååå tack så mycket. Nu kommer jag kunna det där själv. När jag Tittade på koderna fattade jag :)

Du är bara bäst. Tack för att du skrev hur man gjorde och det gör inget att det vart 225 ord. ;)

Puss o kram//Iosefine

2011-01-04 @ 16:11:35
URL: http://willesminne.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0