Guldpandadag!

Hej allihopa!

Jag kunde inte skriva för att jag skulle sova över hos min kompis... mamma kom så sent! Idag var jag med farmor och farfar hela dagen så det blev inget då heller.... :) Men idag är det i alla fall guldpandadag! Just nu händer det något mellan Moss, Laila och Rita. Men jag vet inte vad! :question: Får väl se sen ;)
Det har kommit en ny grej. När man loggar in och det är gpdag dyker den här upp:



Vet att den inte är ny, men den är ändrad! För det står: Om du gillar Panfus Guldmedlenmmskap, så kan du få veta mer om det av dina föräldrar. Be din mamma eller pappa att kolla in det.

Lite reklam finns allt i panfu! Så här ser jag ut just nu:



Strök över så många dagar det är kvar till min födelsedag, eftersom det är så förgrymmat många! :mad: :D
Hej!


Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0