Gud vad jag blir sur, asså!

Ja herre jesus! (Mina kompisar tycker jag är konstig som säger Herre Jesus istället för Herre Gud! Haha, Oh My Jesus! ;)) Varför är blogg.se så fel? Okej, jag gör ett avtal med blogg.se nu. Asså, hoppas att ni fixar detta. Om inte blogg.se funkar inom en månad (13 februari) så kommer jag sluta med blogg.se och börja bloggplatsen. Förlåt mina goa fans, men det är jag tvungen till. Jag kan ju inte blogga på en blogg där inte det går att ge er bilder! Hoppas ni inte blir ledsna :) Om jag inte får skapa en blogg på bloggplatsen gör jag en vardagsblogg på blogg.se om det FUNKAR förstås. Jag ska på bokklubben ikväll kan skriva hur det var sen! Kram Pandania00

Kommentera snälla :)
Postat av: Anonym

Sv ; Ok , synd. Men jag håller med , det är kul att göra ''bild-filmer'' :P

2011-01-12 @ 15:59:38
Postat av: Pomis_10

Vad är det med blogg.se nu?? Liksom undrar bara xD?

2011-01-12 @ 17:21:03
URL: http://ebla.bloggplatsen.se

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0